sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Visul meu

   Pentru început îi voi mulțumi celui care mi-a redat plăcerea de a vorbi așa cum o făceam înainte, Adrian Ghitu.
   Azi vă voi lăsa să intrați în mintea mea și să vă împărtășesc bucățele din sufletul și mintea mea.
   E atât de grea viața si mă ambiționez să reușesc, astfel încât să nu renunț niciodată la visul meu. Cum să fac oare să nu pășesc pe drumul greșit și să nu mă abat de la calea ce am ales-o? Poate ar trebui sa las unele lucruri sa decurga de la sine si sa ma agat de ce am nevoie pentru indeplinirea visului meu. Chiar dacă voi da greș câteodată, ce contează este să mă ridic, să mă ambiționez, având imprimat doar în mintea mea : "Nu voi renunta!".
   De cele mai multe ori rutina își tot face apariția în viața mea și încerc să mă lupt, folosindu-mă de acea voință de foc, fiind nevoie doar de legăturile mele cu persoanele din jur. Aceste legături care duc la atât de multe sentimente încât nimeni și nimic nu le înțelege, ne fac pe noi oamenii cei mai deosebiți din univers.
   Aș vrea să fac lumea să nu se mai învârtă ca un titirez, lovindu-se de pereți astfel încât să se strice. Să fiu eu cea care o ajută să rămână intactă, un fel de înveliș de protecție. Acesta este visul meu si poate într-o zi mă vei înțelege. Vreau armonie și pace. Vreau bunătate.

5 comentarii:

  1. dcrii frumos .. dar cam rar :) .. de ce?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur enorm ca ti-a revenit acel dar de a incanta lumea cu ceea ce scrii. As vrea pe viitor sa nu renunti, daca vrei sa reusesti. Eu stiu ca vei reusi ceea ce iti propui, fiindca te vad o fata extraordinara.
    P.S. Leneso, trebie sa te agati de acel lucru care te motiveaza.

    RăspundețiȘtergere
  3. Atat de emotionat sunt, incat gresesc. TREBUIE nu trebie.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu voi renunta si cu siguranta voi reusi ceea ce imi voi propune.
    sunt mai multe lucruri care ma motiveaza.

    RăspundețiȘtergere